Conform legislatiei in vigoare produsele beneficiaza de garantie minim 12 Luni. Sunt excluse produsele consumabile: bateriile de exemplu. Produsul trebuie sa aibe toate accesoriile si ambalajele primite initial

     Garantia se pierde atunci cand:

                            -   nu mai aveti ambalajele sau toate accesoriile,

                            -   produsul are urme fizice de lovituri, rupturi, crapaturi,

                            -   s-a umblat in interiorul produsului,

                            -   s-au facut modificari de natura tehnica,

                           -   nerespectarea procedurilor de utilizare din manual

     Cum trimit un produs defect in service?

     Va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0746.984.144 sa ne comunicati ce produs ati luat de la noi si care sunt problemele. La telefon se vor stabili exact modul de trimitere in service a produsului.

     Diagnosticarea si remedierea produselor trimise in service

     Metode-Copiat se obliga sa comunice  cumparatorului diagnosticul + masura reparatorie  ce va fi aplicata si estimarea timpului pt remediere defect respectiv reexpediere catre beneficiar in maxim 15 zile de la receptia produsului in unitatea noastra de service conform Legea 449/2003, actualizata. Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala.

     Daca defectul a survenit in urma nerespectarii conditiilor de folosire din manualul de utilizare sau din oricare alta vina decat cele ce tine de producator reparatia se va face contra cost unde vor intra doar piesele inlocuite fara manopera.